Onderwijsinstellingen hebben vaak unieke voorkeuren wat betreft de opzet en inhoud van hun cursussen. Dankzij onze flexibele, modulaire structuur kunnen we cursussen volledig op maat samenstellen om aan deze specifieke wensen te voldoen.

Breuken

Afbeelding 1 van 6

Welke cursussen

Op dit moment zijn de volgende cursussen in gebruik:

  • Rekenen voor de lagere school (1f en 1s):  zie ook www.rekenlessen.nl. Deze cursus wordt gebruikt door lagere school leerlingen en PABO-studenten
  • Deficiëntie economie en deficiëntie wiskunde voor HBO: deze cursussen worden gebruikt als 21+ toets voor het HBO.
  • HBO Wiskunde: deze cursus wordt gebruikt bij de opleidingen Bedrijfskunde, Facility Management, Human Resource Management en Logistics Management.
  • Basis statistiek: deze cursus wordt gebruikt in diverse opleidingen ter ondersteuning van het vak Onderzoek
  • Bedrijfseconomie/Finance & Accounting: deze cursus heeft meerdere varianten en wordt op meerdere HBO’s gebruikt bij de opleidingen Accountancy, Bedrijfskunde, Facility Management, Finance & Control, Human Resource Management, Logistics Management en de Lerarenopleiding Economie
  • Bedrijfsadministratie: deze cursus simuleert een geautomatiseerd boekhoudpakket en wordt gebruikt bij de opleidingen Accountancy en Finance & Control

Visie

Onze benadering bij het creëren van content voor cursussen is dat de technologie dient als ondersteuning voor de didactiek. We ontwerpen vragen die specifiek zijn afgestemd op de behoeften, waardoor de digitale interactie met de leerling de realiteit nabootst en de leerstof op een visuele manier tot leven brengt.

Ervaringen docenten

De werkdruk van docenten wordt aanzienlijk verminderd door de automatisering van bepaalde taken. Het tijdrovende nakijkwerk en maken van toetsen behoort tot het verleden, ze kunnen snel de voortgang van hun leerlingen overzien, en met slechts één klik een individueel voortgangsrapport naar alle leerlingen van de klas versturen. Bovendien biedt deze automatisering hen de mogelijkheid om leerlingen in hun eigen tempo te laten werken met flexibele tentamens en continuous assessment.